انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی گامی بلند برای شفافیت اقتصادی


تهران – ایرنا – نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رئیسی شفافیت در حوزه بانکی و انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی است.


علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در خصوص اقدامات مهم و اساسی دولت سیزدهم اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رئیسی حضور در میان مردم است، مردم با تمام وجودشان این تلاش رئیس جمهور برای هم سفره شدن با مردم را حس کرده‌اند.


وی افزود: رئیسی فاصله کیلومتری بین مردم و رئیس جمهور را به فاصله میلیمتری کاهش داده و امیدواریم که این اقدام به الگویی برای دیگران و آیندگان تبدیل شود.


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  گفت: در هفت ماه آغاز به‌ کار دولت آیت‌الله رئیسی شاهد افزایش فروش نفت و فرآورده‌های نفتی بودیم.


بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: در دولت جدید رویکرد سیاست خارجی از ارتباط با کشورهای غربی به ارتباط با همه کشورهای مستقل و به ویژه کشورهای منطقه و همسایه تغییر کرد.


نماینده مردم ساری در مجلس یادآور شد: در کنار ارتباط با کشورهای مستقل، مذاکرات با کشورهای غربی توسط تیم مذاکره کننده در حال پیگیری است و ما شاهد اجرای قانون اقدام متقابل برای رفع تحریم‌ها از سوی دولت آیت‌الله رئیسی در مذاکرات هستیم، قانونی که در دولت قبل توجه چندانی به اجرای آن نمی‌شد.


بابایی کارنامی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت رئیسی در حوزه نظام بانکی، ایجاد شفافیت و انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی است منتظر هستیم که تا پایان سال گزارش وصول پول مردم از این ابربدهکاران بانکی به مردم ارائه شود.


این نماینده مجلس یازدهم افزود: منتظر اقدامات جدید دولت برای کاهش تورم هستیم تا هرچه سریع‌تر جلوی کوچک‌تر شدن سفره مردم گرفته شود.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40