افزایش همکاری با کشورهای همسایه نقطه قوت دولت آیت الله رییسی


تهران-ایرنا-نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم افزایش همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با کشورهای همسایه را از نقاط قوت دولت آیت‌الله رییسی خواند.


حسن علیجانی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایرنا گفت: رویکرد و برنامه‌های دولت آقای رئیسی در مسیر خدمت به مردم و محرومان جامعه است.


وی افزود: یکی از اقدامات خوب دولت آقای رئیسی در حوزه واکسیناسیون عمومی برای مقابله با بیماری کرونا بود که با تامین واکسن در این حوزه چه از طریق واردات است و چه از طریق تولید در داخل نیاز داخلی تامین شد و میزان مرگ ناشی از بیماری کرونا در کشور به شدت کاهش یافت.


این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم افزایش همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با کشورهای همسایه را از نقاط قوت دولت آیت الله رییسی خواند و اظهار داشت: با توجه به جمعیت حدود ۸۰۰ میلیون نفری کشورهای منطقه افزایش ارتباط با این کشورها و بازاریابی برای محصولات و کالاهای ایرانی می‌تواند رونق قابل توجهی را از نظر اقتصادی برای کشور به همراه داشته باشد.


علیجانی زمانی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب آقای رئیسی بازدید از کارخانجات و واحدهای تولیدی و آشنایی با مشکلات تولیدکنندگان بود که البته باید مشکلات این بخش هرچه سریع‌تر رفع شده و چرخ تولید با سرعت بیشتر به حرکت خود ادامه دهد.


وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که دولت آقای رئیسی باید در دستور کار خود قرار دهد تجمیع ظرفیت های موجود در کشور برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم است و رئیس جمهور با توجه به اختیاری که رهبر معظم انقلاب به وی تفویض کرده است، در قالب شورای اقتصادی سران سه قوه می‌تواند از ظرفیت‌های نهادهای حاکمیتی و تجمیع همه این ظرفیت ها برای خدمت به جامعه و به ویژه محرومان آن استفاده کند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40