اعتماد بی جا به سلبریتی عامل باج خواهی های غیراخلاقی در سینما


تهران-ایرنا- نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: اعتماد بی‌جا به برخی چهره‌های به اصطلاح سلبریتی باعث باج‌خواهی‌های غیراخلاقی در سینما شده است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در پایان جلسه علنی روز ( دوشنبه ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، محمدتقی نقدعلی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور با اشاره به بیانیه جمعی از سینماگران به باج‌خواهی‌های غیراخلاقی که بیانگر ضرورت نظارت و اصلاح فضای فرهنگی کشور است، گفت: این موضوع ناشی از اعتماد بی‌جا در سال‌های گذشته به برخی چهره‌های به اصطلاح سلبریتی بوده است که تقاضا داریم که پیش از آن که در عرصه‌ عمومی شاهد برخی هنجارشکنی‌ها و کشف حجاب‌ها باشیم و مشکلاتی به وجود آید، ریاست جمهوری، وزارت ارشاد و دستگاه قضایی اقداماتی صورت دهند.


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: خمینی‌شهر دارای استعدادهای ملی، بین‌المللی و مدال‌آورانی است که در نوروز ۱۴۰۱ نیز در مسابقات عصر جدید رتبه‌های ممتاز آورده‌اند لذا باید طرح‌های نیمه کاره ورزشی که قول آن را داده بودید، اجرا کنید و سفری به منطقه داشته باشید.


وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: گلایه‌های زیادی در کشور نسبت به قیمت مرغ در ماه رمضان به وجود آمده که درست نیست و هنوز ارز ۴۲۰۰ تومانی به نتیجه نرسیده این مشکلات به وجود آمده است که باید مدیریت شود.


نقدعلی در تذکر دیگری خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو ابراز داشت: ۱۰ روز آب زاینده رود باز شد اما مشکلات کشاورزی و باغات همچنان پابرجا است و حتی شهرستان برخوار نیز مشکلاتی دارد و از سال گذشته تاکنون یک بار هم آب دریافت نکرده‌اند که به نظر می‌رسد مقدار کم بارش در بالادست، وزارتخانه را شاد کرده و برنامه خاصی برای ادامه کار ندارند.


این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان خطاب به رئیس جمهور ضمن تشکر از موفقیت دولت در فروش نفت و بازگشت مبالغ آن به کشور و مقابله با کرونا خاطر نشان کرد: انتظار داریم انتظام‌بخشی به پرداخت‌ها و استخدام‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد. همچنین از آن جایی که به بسیاری از استان‌ها سفر کرده و حتی از برخی از آنها دو بار بازدید داشته‌اید، سفری به استان اصفهان نیز داشته باشید که مردم منتظر هستند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40