اتصال دستگاه های دولتی به پنجره ملی هوشمند ضروری است


تهران – ایرنا – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اتصال دستگاه‌های دولتی به پنجره ملی هوشمند گفت: همه دستگاه‌های اجرایی کشور به این امر مکلف شدند و ما زودتر از موعد آن را راه اندازی کردیم که بگویم این کار، شدنی است.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نشست هیات دولت در جمع  خبرنگاران درباره اتصال دستگاه‌های دولتی به پنجره ملی هوشمند گفت: همه دستگاه‌های اجرایی کشور به این امر مکلف شدند و ما زودتر از موعد آن را راه اندازی کردیم که بگویم این کار، شدنی است.


وی افزود:  اکنون ۲۰ دستگاه به این‌ پنجره پیوستند؛ منتها دستگاه اصلی ممکن است ۸ نهاد باشد. هرچند دستگاه‌های فرعی هم پای کار آمده‌اند، اما از شما رسانه‌ها به عنوان نمایندگان مردم می‌خواهیم از مسوولان این را مطالبه کنید که این موضوع تا شهریور ماه محقق شود و مردم بتوانند خدمات خود را بدون مراجعه حضوری دریافت کنند.


زارع پور دستگاه‌های اولویت دار را دستگاه های دولتی برشمرد و گفت: از رئیس جمهور تا وزرا و سازمان‌های دولتی برای انجام اینکار اولویت دارند چراکه هرکدام چندین زیرمجموعه دارند، البته در این مدت صداسیما و رسانه ها ورود خوبی به این موضوع داشتند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40