آغاز مهلت خرید بلیت جام جهانی فوتبال برای فهرست ذخیره


تهران- ایرنا- پس از پایان مهلت پرداخت وجه برندگان قرعه کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی، نفرات ذخیره جایگزین نفرات انصرافی خواهند شد و از امروز شنبه می‌توانند نسبت به پرداخت وجه و تکمیل فرآیند خرید بلیت اقدام کنند.


به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، پس از اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بر اساس لیست فیفا، نفرات منتخب می‌توانستند تا ۲۲ اردیبهشت با پرداخت وجه اعلام شده نسبت به تکمیل فرآیند خرید اقدام کنند.


در پایان مهلت مقرر با توجه به آنکه عدم پرداخت وجه از سوی برخی برندگان قرعه کشی به منزله انصراف از خرید بلیت تلقی می‌شود به میزان موارد انصرافی از نفرات فهرست ذخیره جهت خرید بلیت دعوت به عمل می‌آید.


بر این اساس از امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت با ارسال پیامک از سرشماره ۱۰۰۰۹۸۹۲ همچنین سامانه خرید بلیت به ترتیب اولویت قرعه کشی فهرست ذخیره (که توسط فیفا انجام شده) نفرات واجد شرایط و جایگزین موارد انصرافی قادر به خرید بلیت خواهند بود.


مدعوین این فهرست تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت می‌توانند با پرداخت وجه نسبت به تکمیل فرآیند خرید بلیت اقدام کنند.


یادآوری این نکته الزامی است که تنها پیامک‌های ارسالی از سرشماره ۱۰۰۰۹۸۹۲ و ورود به صفحه پرداخت وجه تنها از طریق آدرس Ticket.ffiri.irمعتبر بوده و سرشماره یا آدرس‌های دیگر مورد تایید قرار ندارد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40