زلنسکی از پاسخ ایران به اسرائیل عصبانی شد


رئیس جمهور اوکراین با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت که کشورش خواهان تشدید درگیری و تنش در منطقه «خاورمیانه» نیست.


به گزارش ایسنا، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین امروز (یک‌شنبه) با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به عملیات پهپادی و موشکی شامگاه شنبه ایران در پاسخ مشروع به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان واکنش نشان داد.


زلنسکی در پیام خود با تاکید بر اینکه «کی‌یف خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید بیشتر درگیری در خاورمیانه است» ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد و مدعی شد که اقدامات تهران کل منطقه و جهان را «تهدید» می‌کند.


وی بدون اشاره به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت تهران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه مدعی شد: «همان‌طور که اقدامات روسیه تهدیدی برای درگیری بیشتر است، همکاری آشکار بین این دو کشور (ایران و روسیه) در گسترش رعب و وحشت باید با واکنش قاطع و متحد جهانی مواجه شود.»


رئیس جمهور اوکراین همچنین افزود: «جهان نمی‌تواند منتظر ادامه حرف‌ها باشد. کلمات، هواپیماهای بدون سرنشین را متوقف نمی‌کنند و موشک‌ها را رهگیری نمی‌کنند. ما باید امنیت را تقویت کنیم و قاطعانه با تمام کسانی که می‌خواهند رعب و وحشت را به یک امر عادی تبدیل کنند، مقابله کنیم.»

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن