نظارت های میدانی از مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور از سرگرفته


تهران – ایرنا – معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از ادامه نظارت‌های میدانی خود برای پیگیری نتایج تصمیم‌های سفر استانی رئیس جمهور از هفته آینده خبر داد.


سیدصولت مرتضوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا گفت: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و از هفته آینده بازدیدهای میدانی برای نظارت و پیشرفت اجرای مصوبات سفر استانی و دستورهای میدانی رئیس جمهور از سرگرفته می‌شود.


وی افزود: در ۲۰ سفر استانی رئیس‌جمهور به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌ جنوبی، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان‌ رضوی، البرز و قزوین در هشت ماه اخیر علاوه بر برگزاری نشست‌های متعدد در اجرای پیگیری مصوبات، کارگروه‌های مختلفی برای بررسی و رفع مسایل پیرو دستور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار و بازدیدهایی هم از نتایج تصمیمات مصوبات صورت گرفته است. همچنین در طول ماه مبارک رمضان بیشتر برنامه حول برگزاری پیگیری اجرای مصوبات و رسیدگی به مشکلات مختلف با حضور نمایندگان وزارت‌خانه‌های مختلف بود که از هفته آینده بازدیدهای میدانی شروع می‌شود.


معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور هم با پایان ماه مبارک رمضان شتاب بیشتری به خود می‌گیرد و پیش بینی می‌شود که تا سه ماه دیگر دور نخست سفرهای استانی رئیس جمهور به پایان برسد.


مرتضوی درباره نشست امروز پیگیری مشکلات واحد تولیدی سرجین بافت زنجان گفت: تصمیم های مناسبی برای اجرایی شدن دستور رئیس جمهور در راه اندازی واحد تولید نساجی سرجین بافت اتخاذ شد.


رئیس جمهور در دهمین سفر استانی به زنجان از خط توسعه شرکت سرجین بافت که به دلیل برخی مسائل بانکی و گمرکی تعطیل بود بازدید و به وزیر صمت و استاندار زنجان ماموریت داد تا مشکلات این واحد تولیدی را برطرف کنند و از طرفی به معاون اجرایی خود دستور پیگیری ویژه برای راه اندازی این واحد تولیدی داد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40