تارتار می خواهیم عیدی خوبی به طرفداران بدهیم


سرمربی ملوان بندرانزلی ابراز امیدواری کرد شاگردانش با درس گرفتن از شکست هفته گذشته، مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشته باشند.


به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فکر می‌کنم یک بازی بسیار سختی خواهیم داشت، هفته گذشته به ما نشان داد که انگیزه خوبی نداشته باشیم و تلاش زیادی انجام ندهیم، دچار مشکل می‌شویم. تیم‌های انتهای جدول واقعا کار را برای ما سخت می‌کنند و باید این مشکل را برطرف کنیم. از بازیکنان می‌خواهم، سعی کردیم در جلسات آنالیز با آنها صحبت کردیم و به این واقف هستند که برای موفقیت باید تلاش بیشتری داشته باشند.


او ادامه داد: مصمم هستیم، با توجه به اینکه هفته گذشته هیچ امتیازی به دست نیاوردیم با کسب این سه امتیاز به روند خوبمان برگردیم. کسب این سه امتیاز خیلی برای ما اهمیت دارد. امیدواریم که کم اشتباه باشیم و موفق شویم. از همه هواداران درخواست می‌کنم قبل از سال جدید ما را تنها نگذارند. می‌دانم نزدیک سال جدید است و مشکلات زیادی دارند. فردا به حضورشان نیاز داریم تا با انرژی بیشتری بازی را دنبال کنیم.


تارتار در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: مصدوم داریم و نمی‌خواهم اسم آنها را بگویم چون شاید به بازی فردا برسند. سعید باقرپسند قطعا به بازی فردا نمی‌رسد. میلاد باقری هم محروم است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز