بعثت کرمانشاه ستارگان سرخ تهران را با شکست بدرقه کرد


ایسنا/کرمانشاه در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم بعثت کرمانشاه مقابل ستارگان سرخ تهران به پیروزی رسید.


افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه عصر امروز(سوم اسفند) پس از پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، اظهار کرد: تیم ما در دومین هفته از دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال نمایشی بسیار خوب را در برابر تیم ستارگان سرخ تهران از خود نشان داد.


وی افزود: بازیکنان ما در طول ۹۰ دقیقه بازی فشار زیادی را روی دروازه حریف وارد کردند، اما دفاع محکم آنها مانع از گلزنی بازیکنان ما می شد.


مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تصریح کرد: سرانجام تیم بعثت با تک گل حمید نوری توانست حریف خود را شکست دهد تا روند بردهای پی در پی ما ادامه داشته باشد.


وی به تداوم صدرنشینی تیمش در جدول اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در نیم فصل دوم با تقویت تیم و تزریق بازیکنان جدید توانستیم شروع خوبی داشته باشیم.


حسنی در ادامه با قدردانی از هواداران پرشور تیمش، عنوان کرد: امروز به دنبال پیروزی های ادامه دار تیم بعثت و نزدیک شدن به لیگ دسته اول پس از سالها شاهد حضور پررنگ هواداران در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه هستیم.


تبم بعثت کرمانشاه با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و اکنون در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز