استفاده از اموال شهرداری له یا علیه نامزدهای انتخابات ممنوع است


ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: با سوء استفاده کنندگان از اموال منقول و غیرمنقول شهرداری له یا علیه نامزدهای انتخابات برخورد قاطع خواهد شد.


سید انور رشیدی در شورای اداری که با حضور فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: حضور مردم مهمترین مولفه در قدرت هر نظام و کشوری است از این رو مشارکت حداکثری در انتخابات امری ضروری است.


وی با بیان اینکه در کشورایران اسلامی از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز همواره تصمیم گیری ها بر محور و مدار مشارکت مردمی صورت گرفته است، عنوان کرد: انتخاب نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخاب رهبری، نمایندگان خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس و …همه بر مبنای برگزاری همپرسی بوده و همین موضوع انقلاب ایران را از تمام انقلاب ها در جهان متمایز کرده است.


شهردار سنندج با تاکید براینکه مشارکت در انتخابات حق هر انسان و تکلیفی است که باید انجام دهیم، اضافه کرد: شهرداری سنندج به عنوان بزرگترین کارگاه بیمه شده استان نقش پررنگی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دارد.


رشیدی اضافه کرد: خانواده بزرگ و خدمت رسان شهرداری قطعا ۱۱ اسفندماه با احساس مسئولیت پای صندوق های انتخابات حضور و با انتخاب اصلح ترین افراد از بین کاندیداهای انتخاباتی نقش خود را در این عرصه سیاسی سرنوشت ساز به درستی ایفا خواهد کرد.


وی با اشاره به اینکه شهرداری سنندج هیچ کاندیدایی خاصی در انتخابات ندارد، گفت: تنها رسالت و وظیفه ما ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای مشارکت حداکثری مردم در این عرصه حساس و سرنوشت ساز است از این رو اگر کسانی از بیت المال به نفع شخص و جریان خاص کاری انجام دهد تخلف صورت گرفته و به شدت برخورد خواهیم کرد.


وی خطاب به مدیران و معاونین سازمان ها گفت: به عنوان شهردار در راس هرم این مجموعه از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی کنیم و اجازه استفاده از امکانات شهرداری را له یا علیه کاندیدایی نخواهم داد.


اجازه استفاده از امکانات شهرداری سنندج را له یا علیه هیچ کاندیدایی نمی دهیم


شهردار سنندج با تاکید براینکه رسالت و وظیفه ما ایجاد شور و شوق انتخاباتی است، افزود: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد از امکانات شهرداری برای حمایت از کاندیدای انتخاباتی استفاده شود و در برخورد با متخلفین هدف ما مدیران و روسای سازمان ها خواهند بود.


رشیدی تصریح کرد: امیدواریم مشارکت حداکثری مردم فهیم شهر سنندج و استان کردستان در انتخابات برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات این مردم ورق بزند و خواری در چشم دشمنان نظام شود.


وی با تاکید براینکه استفاده از اموال منقول و غیرمنقول شهرداری له یا علیه شخص و کاندیدای خاص جرم محسوب و به شدت با متخلفین برخورد خواهیم کرد، اضافه کرد: ما مسئول اجرا و حسن اجرای انتخابات هستیم لزومی بر حضور ما در ستاد انتخاباتی وجود ندارد همه باید در راستای ایجاد شور و شوق انتخاباتی گام برداریم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز