استان لرستان همیشه رکوردار مشارکت در انتخابات بوده است


ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: لرها همیشه با حضور حداکثری خود، پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده و از آن دفاع کرده‌اند.


فرهاد زیویار چهارم اسفندماه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، اظهار کرد: در آستانه تولد حضرت بقیه الله (عج) و اعیاد شعبانیه؛ ‌ دستگاه‌های اداری، گروه‌های غیردولتی و فرهنگی تلاش کنند که این اعیاد به بهترین نحو جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه باتوجه به ایام انتخابات، برگزار شود.


وی ادامه داد: بررسی حداقلی نشان می‌دهد در ۴۵ سال گذشته لرستان همیشه جزو استان‌های برتر کشور برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات در سطح کشور بوده و حتی رکورددار حضور مردم و مشارکت در انتخابات بوده است.


استاندار لرستان تصریح کرد: تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات سبب می‌شود که خصلت مهم لرها و لرتباران یعنی پایبندی به نظام و اهداف نظام جمهوری اسلامی، علیرغم مشکلاتی که دارند، همچون همیشه پرشور و گرم باشد زیرا این مردم هیچوقت از ابراز وفاداری به اسلام و میهن اسلامی فروگذار نکرده‌اند.


زیویار اظهار کرد: لرها همیشه با حضور حداکثری خود، پشتیبان محصول اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی که همان انقلاب و نظام اسلامی است، بودند و از آن دفاع کرده‌اند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز